SP4 - Dziki Strażnik - WEBSITE X5 UNREGISTERED VERSION - NosTaleAPK

Idź do spisu treści

Menu główne:

SP4 - Dziki Strażnik

Karty SP > Łucznik
Dziki Strażnik


Potrzebny poziom profesji - 55
Potrzebna reputacja - +5,001 (Wojownik)
Element -  Światło
 - Las Jodłowy (Wymagany poziom 65)

________________________________________________________________________________________________________

Dziki Strażnik jest czwartą Kartą Specjalisty Łucznika. Korzysta on z siły natury i duchów zwierząt, aby wzmocnić siebie jak i swoich przyjaciół. Jest najpopularniejszą kartą do zdobywania doświadczenia, co zawdzięcza wielu atakom obszarowym, wcześniej wspomnianym buffom i bardzo silnemu efektowi zmniejszającemu odporności przeciwników. Jest również nieodłącznym towarzyszem wypraw do Krainy Śmierci.

Umiejętności

 
Rzuć bumerangiem
  • Zasięg ataku: 6 komórek
  • Cel: Wybór
  • Czas działania: 0.1 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 0.7 sekundy
  • Koszt PM: 0
  • Atak długodystansowy zostaje zwiększony o 110
  • Żywioł światła zostaje zwiększony o 160

 
 Atak węży
  • Zasięg ataku: 6 komórek
  • Cel: Dookoła wroga w promieniu 6 komórek
  • Czas działania: 0,2 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 0.7 sekundy
  • Koszt PM: 50
  • Atak długodystansowy zostaje zwiększony o 240
  • Żywioł światła zostaje zwiększony o 350
  • Z prawdopodobieństwem 40% może stworzyć [Zamroczenie]

 
 Szpon potwora
  • Zasięg ataku: 6 komórek
  • Cel: Szczególna strefa
  • Czas działania: 0,4 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 25,0 sekund
  • Koszt PM: 85
  • Atak długodystansowy zostaje zwiększony o 360
  • Żywioł światła zostaje zwiększony o 500
  • Z prawdopodobieństwem 30% może stworzyć [Silne krwawienie]

 
 Duch orła
  • Zasięg ataku: Własna postać
  • Cel: Wybór
  • Czas działania: 0,5 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 180,0 sekund
  • Koszt PM: 150
  • Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [Duch orła]

 
 Elementarne światło
  • Zasięg ataku: Własna postać
  • Cel: Dookoła przyjaciół w promieniu 2 komórek
  • Czas działania: 0,2 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 120,0 sekund
  • Koszt PM: 70
  • Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [Świetlisty element]

 
 Latać w kółko
  • Zasięg ataku: Własna postać
  • Cel: Dookoła wroga w promieniu 3 komórek
  • Czas działania: 0,4 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 32,0 sekundy
  • Koszt PM: 110
  • Atak długodystansowy zostaje zwiększony o 800
  • Żywioł światła zostaje zwiększony o 650

 
 Duch wilka
  • Zasięg ataku: Własna postać
  • Cel: Dookoła przyjaciół w promieniu 4 komórek
  • Czas działania: 0,2 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 300,0 sekund
  • Koszt PM: 110
  • Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [Duch wilka]

 
 Elementarny mrok
  • Zasięg ataku: Własna postać
  • Cel: Dookoła przyjaciół w 4 komórkach
  • Czas działania: 1,0 sekunda
  • Czas ponownego użycia: 60,0 sekund
  • Koszt PM: 90
  • Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [Utrata elementów]

 
 Bluszcz
  • Zasięg ataku: Własna postać
  • Cel: Ddookoła wroga w promieniu 4 komórek
  • Czas działania: 0,5 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 60,0 sekund
  • Koszt PM: 180
  • Atak długodystansowy zostaje zwiększony o 1200
  • Żywioł światła zostaje zwiększony o 1500
  • Z prawdopodobieństwem 70% może stworzyć [Szok]

 
 Duch niedźwiedzia
  • Zasięg ataku: Własna postać
  • Cel: Dookoła przyjaciół w promieniu 4 komórek
  • Czas działania: 0,0 sekund
  • Czas ponownego użycia: 300,0 sekund
  • Koszt PM: 180
  • Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [Duch niedźwiedzia]

 
 Siła lasu
  • Zasięg ataku: 6 komórek
  • Cel: Dookoła wroga w promieniu 4 komórek
  • Czas działania: 0,6 sekundy
  • Czas ponownego użycia: 110,0 sekund
  • Koszt PM: 200
  • Atak długodystansowy zostaje zwiększony o 1700
  • Żywioł światła zostaje zwiększony o 1800
  • Z prawdopodobieństwem 80% może stworzyć [Cięcie]

____________________________________________________________________________________________

 Zamroczenie
  • Poziom: 1
  • Czas trwania: 5.0 sekund
  • Jesteś zamroczony
  • Nie czujesz bólu od zadawanych ciosów, gdyż straciłeś przytomność
  • Ruch niemożliwy.
  • Nie można atakować.
  • Brak możliwości obrony

 Utrata elementów
  • Poziom: 4
  • Czas trwania: 40.0 sekund
  • Powoduje negatywne efekty i cierpienie lasu.
  • Otrzymuje trafienie krytyczne z prawdopodobieństwem 70%
  • Odporność na wszystkie żywioły zostaje zmniejszona o 40

 Silne krwawienie
  • Poziom: 3
  • Czas trwania: 20.0 sekund
  • Poważna rana, która zmniejsza PŻ.
  • Co każde 2 sekundy Zmniejszenie PŻ o (Poziom gracza*4)
  •  Złamane serce wystąpi, przy uwalnianiu z prawdopodobieństwem 30%.
     Złamane serce
    • Poziom: 1
    • Czas trwania 30.0 sekund
    • Jesteś przygnębiony.
    • Co każde 4 sekundy Zmniejszenie PM o (Poziom gracza/3)
    • Szybkość poruszania się zostaje zmniejszona o 20%

 Szok
  • Poziom: 2
  • Czas trwania: 5.0 sekund
  • Jesteś mocno poturbowany i twój atak został przerwany.
  • Nie można atakować.
  • Brak możliwości obrony.
  • Szybkość poruszania się zostaje zmniejszona o 3

 Duch niedźwiedzia
  • Poziom: 11
  • Czas trwania: 300.0 sekund
  • Budzi w tobie ducha niedźwiedzia.
  • Zwiększa maksymalne PŻ o 30%, jednak nie więcej niż 5000 PŻ.
  • Zwiększa maksymalne PM o 30%, jednak nie więcej niż 5000 PM.

 Duch orła
  • Poziom: 3
  • Czas trwania: 180.0 sekund
  • Budzi w tobie ducha orła.
  • Celność wszystkich ataków zwiększona o 30
  • Prawdopodobieństwo zadania krytycznego trafienia zostaje zwiększone o 10%

 Duch wilka
  • Poziom: 4
  • Czas trwania: 300.0 sekund
  • Budzi w tobie duszę wilka.
  • Szybkość poruszania się zostaje zwiększona o 2
  • Wszystkie ataki zostają zwiększone o (Poziom gracza*4)

 Świetlisty element
  • Poziom: 1
  • Czas trwania: 300.0 sekund
  • Zwiększa odporność ducha lasu na światło.
  • Odporność na światło zostaje zwiększona o 30

 Cięcie
  • Poziom: 4
  • Czas trwania: 20.0 sekund
  • Zmniejsza PM i redukuje obronę do połowy.
  • Zmniejsza pozostałe PM o 70%
  • Obrona zostaje zmniejszona o 50%

____________________________________________________________________________________________

Jak rozdać punkty w karcie SP?


Czwarta karta specjalisty - Wild Keeper

1) Jeżeli chcesz walczyć przeciw graczom, to polecam dać : ATAK + HP/MP po równo.
2) WK dobry jest na LOD, dlatego warto dawać : Full ELEMENT + 10pkt ATAK + (można dać trochę w HP/MP ) .



 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego