Dziki Strażnik
Potrzebny poziom profesji - 55
Potrzebna reputacja - +5,001 (Wojownik) Element - Światło - Las Jodłowy (Wymagany poziom 65)
________________________________________________________________________________________________________
Dziki Strażnik jest czwartą Kartą Specjalisty Łucznika. Korzysta on z siły natury i duchów zwierząt, aby wzmocnić siebie jak i swoich przyjaciół. Jest najpopularniejszą kartą do zdobywania doświadczenia, co zawdzięcza wielu atakom obszarowym, wcześniej wspomnianym buffom i bardzo silnemu efektowi zmniejszającemu odporności przeciwników. Jest również nieodłącznym towarzyszem wypraw do Krainy Śmierci.
Umiejętności
Rzuć bumerangiem- Zasięg ataku: 6 komórek
- Cel: Wybór
- Czas działania: 0.1 sekundy
- Czas ponownego użycia: 0.7 sekundy
- Koszt PM: 0
- Atak długodystansowy zostaje zwiększony o 110
- Żywioł światła zostaje zwiększony o 160
Atak węży- Zasięg ataku: 6 komórek
- Cel: Dookoła wroga w promieniu 6 komórek
- Czas działania: 0,2 sekundy
- Czas ponownego użycia: 0.7 sekundy
- Koszt PM: 50
- Atak długodystansowy zostaje zwiększony o 240
- Żywioł światła zostaje zwiększony o 350
- Z prawdopodobieństwem 40% może stworzyć [Zamroczenie]
Szpon potwora- Zasięg ataku: 6 komórek
- Cel: Szczególna strefa
- Czas działania: 0,4 sekundy
- Czas ponownego użycia: 25,0 sekund
- Koszt PM: 85
- Atak długodystansowy zostaje zwiększony o 360
- Żywioł światła zostaje zwiększony o 500
- Z prawdopodobieństwem 30% może stworzyć [Silne krwawienie]
Duch orła- Zasięg ataku: Własna postać
- Cel: Wybór
- Czas działania: 0,5 sekundy
- Czas ponownego użycia: 180,0 sekund
- Koszt PM: 150
- Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [Duch orła]
Elementarne światło- Zasięg ataku: Własna postać
- Cel: Dookoła przyjaciół w promieniu 2 komórek
- Czas działania: 0,2 sekundy
- Czas ponownego użycia: 120,0 sekund
- Koszt PM: 70
- Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [Świetlisty element]
Latać w kółko- Zasięg ataku: Własna postać
- Cel: Dookoła wroga w promieniu 3 komórek
- Czas działania: 0,4 sekundy
- Czas ponownego użycia: 32,0 sekundy
- Koszt PM: 110
- Atak długodystansowy zostaje zwiększony o 800
- Żywioł światła zostaje zwiększony o 650
Duch wilka- Zasięg ataku: Własna postać
- Cel: Dookoła przyjaciół w promieniu 4 komórek
- Czas działania: 0,2 sekundy
- Czas ponownego użycia: 300,0 sekund
- Koszt PM: 110
- Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [Duch wilka]
Elementarny mrok- Zasięg ataku: Własna postać
- Cel: Dookoła przyjaciół w 4 komórkach
- Czas działania: 1,0 sekunda
- Czas ponownego użycia: 60,0 sekund
- Koszt PM: 90
- Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [Utrata elementów]
Bluszcz- Zasięg ataku: Własna postać
- Cel: Ddookoła wroga w promieniu 4 komórek
- Czas działania: 0,5 sekundy
- Czas ponownego użycia: 60,0 sekund
- Koszt PM: 180
- Atak długodystansowy zostaje zwiększony o 1200
- Żywioł światła zostaje zwiększony o 1500
- Z prawdopodobieństwem 70% może stworzyć [Szok]
Duch niedźwiedzia- Zasięg ataku: Własna postać
- Cel: Dookoła przyjaciół w promieniu 4 komórek
- Czas działania: 0,0 sekund
- Czas ponownego użycia: 300,0 sekund
- Koszt PM: 180
- Z prawdopodobieństwem 100% może stworzyć [Duch niedźwiedzia]
Siła lasu- Zasięg ataku: 6 komórek
- Cel: Dookoła wroga w promieniu 4 komórek
- Czas działania: 0,6 sekundy
- Czas ponownego użycia: 110,0 sekund
- Koszt PM: 200
- Atak długodystansowy zostaje zwiększony o 1700
- Żywioł światła zostaje zwiększony o 1800
- Z prawdopodobieństwem 80% może stworzyć [Cięcie]
____________________________________________________________________________________________ Zamroczenie - Poziom: 1
- Czas trwania: 5.0 sekund
- Jesteś zamroczony
- Nie czujesz bólu od zadawanych ciosów, gdyż straciłeś przytomność
- Ruch niemożliwy.
- Nie można atakować.
- Brak możliwości obrony
Utrata elementów- Poziom: 4
- Czas trwania: 40.0 sekund
- Powoduje negatywne efekty i cierpienie lasu.
- Otrzymuje trafienie krytyczne z prawdopodobieństwem 70%
- Odporność na wszystkie żywioły zostaje zmniejszona o 40
Silne krwawienie- Poziom: 3
- Czas trwania: 20.0 sekund
- Poważna rana, która zmniejsza PŻ.
- Co każde 2 sekundy Zmniejszenie PŻ o (Poziom gracza*4)
- Złamane serce wystąpi, przy uwalnianiu z prawdopodobieństwem 30%.
Złamane serce- Poziom: 1
- Czas trwania 30.0 sekund
- Jesteś przygnębiony.
- Co każde 4 sekundy Zmniejszenie PM o (Poziom gracza/3)
- Szybkość poruszania się zostaje zmniejszona o 20%
Szok- Poziom: 2
- Czas trwania: 5.0 sekund
- Jesteś mocno poturbowany i twój atak został przerwany.
- Nie można atakować.
- Brak możliwości obrony.
- Szybkość poruszania się zostaje zmniejszona o 3
Duch niedźwiedzia- Poziom: 11
- Czas trwania: 300.0 sekund
- Budzi w tobie ducha niedźwiedzia.
- Zwiększa maksymalne PŻ o 30%, jednak nie więcej niż 5000 PŻ.
- Zwiększa maksymalne PM o 30%, jednak nie więcej niż 5000 PM.
Duch orła- Poziom: 3
- Czas trwania: 180.0 sekund
- Budzi w tobie ducha orła.
- Celność wszystkich ataków zwiększona o 30
- Prawdopodobieństwo zadania krytycznego trafienia zostaje zwiększone o 10%
Duch wilka- Poziom: 4
- Czas trwania: 300.0 sekund
- Budzi w tobie duszę wilka.
- Szybkość poruszania się zostaje zwiększona o 2
- Wszystkie ataki zostają zwiększone o (Poziom gracza*4)
Świetlisty element- Poziom: 1
- Czas trwania: 300.0 sekund
- Zwiększa odporność ducha lasu na światło.
- Odporność na światło zostaje zwiększona o 30
Cięcie- Poziom: 4
- Czas trwania: 20.0 sekund
- Zmniejsza PM i redukuje obronę do połowy.
- Zmniejsza pozostałe PM o 70%
- Obrona zostaje zmniejszona o 50%
____________________________________________________________________________________________
Jak rozdać punkty w karcie SP?
Czwarta karta specjalisty - Wild Keeper
1) Jeżeli chcesz walczyć przeciw graczom, to polecam dać : ATAK + HP/MP po równo.
2) WK dobry jest na LOD, dlatego warto dawać : Full ELEMENT + 10pkt ATAK + (można dać trochę w HP/MP ) .