SP1 - Żelazny Wojownik - NosTaleAPK

Idź do spisu treści

Menu główne:

SP1 - Żelazny Wojownik

Karty SP > Wojownik
Żelazny Wojownik


Potrzebny poziom profesji - 20
Potrzebna reputacja - +751 (Rekrut)
Element -  Ogień
- Posterunek fernon (Wymagany poziom 36)

________________________________________________________________________________________________________

Żelazny Wojownik jest pierwszą Kartą Specjalisty Wojownika. Jest to najbardziej uniwersalna karta, którą możemy rozwinąć zarówno do PvP jak i do PvE. Ma atrybut ognia, dlatego aby zwiększyć moc ataku, który w przypadku tej karty jest i tak duży, możemy nałożyć wróżkę ognia. Karta Żelaznego Wojownika ma bardzo dużo skilli atakujących i jest przyjemna w graniu, ze względu na swoją prostotę.


Umiejętności


 Oburęczny atak mieczem
  • Zasięg ataku: 1 komórka
  • Cel: Wybór
  • Czas działania: 0.0s
  • Czas ponownego użycia: 0.8s
  • Koszt PM: 0
  • Atak krótkodystansowy zostaje zwiększony o 80
  • Żywioł ognia zostaje zwiększony o 120


 Trzykrotne uderzenie
  • Zasięg ataku: 1 komórka
  • Cel: Wybór
  • Czas działania: 0.2s
  • Czas ponownego użycia: 6.0s
  • Koszt PM: 20
  • Atak krótkodystansowy zostaje zwiększony o 700
  • Żywioł ognia zostaje zwiększony o 400


 Żelazna skóra
  • Zasięg ataku: Własna postać
  • Cel: Wybór
  • Czas działania: 0.8s
  • Czas ponownego użycia: 120.0s
  • Koszt PM: 120
  • Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [Skóra jak z żelaza]


 Uderzenie obrotowe
  • Zasięg ataku: Własna postać
  • Cel: Dookoła wroga w 3 komórki
  • Czas działania: 0.4s
  • Czas ponownego użycia: 18.0s
  • Koszt PM: 52
  • Atak krótkodystansowy zostaje zwiększony o 250
  • Żywioł ognia zostaje zwiększony o 200
  • Z prawdopodobieństwem 20% możesz stworzyć [Zamroczenie]


 Prowokowanie
  • Zasięg ataku: Własna postać
  • Cel: Dookoła wroga w 5 komórek
  • Czas działania: 0.2s
  • Czas ponownego użycia: 30.0s
  • Koszt PM: 80
  • Przeciągnij 1 bloki przeciwnika przed siebie


 Kończący cios
  • Zasięg ataku: 2 komórki
  • Cel: Szczególna strefa
  • Czas działania: 0.4s
  • Czas ponownego użycia: 20.0s
  • Koszt PM: 65
  • Atak krótkodystansowy zostaje zwiększony o 650
  • Żywioł ognia zostaje zwiększony o 350
  • Z prawdopodobieństwem 40% możesz stworzyć [Osłabić obronę]


 Zastraszanie
  • Zasięg ataku: Własna postać
  • Cel: Dookoła wroga w 4 komórek
  • Czas działania: 0.5s
  • Czas ponownego użycia: 120.0s
  • Koszt PM: 150
  • Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [Uciekaj!!!]


 Rozrywające ramię
  • Zasięg ataku: 4 komórki
  • Cel: Wybór
  • Czas działania: 0.2s
  • Czas ponownego użycia: 13.0s
  • Koszt PM: 100
  • Atak krótkodystansowy zostaje zwiększony o 200
  • Żywioł ognia zostaje zwiększony o 100
  • Z prawdopodobieństwem 80% możesz stworzyć [Zamroczenie]


 Przecier
  • Zasięg ataku: Własna postać
  • Cel: Dookoła przyjaciół w 5 komórek
  • Czas działania: 0.4s
  • Czas ponownego użycia: 70.0s
  • Koszt PM: 220
  • Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [Zwiększenie morale]
  • Z prawdopodobieństwem 100% możesz stworzyć [Sprint]


 Trzęsienie ziemi
  • Zasięg ataku: Własna postać
  • Cel: Dookoła wroga w 4 komórek
  • Czas działania: 0.5s
  • Czas ponownego użycia: 50.0s
  • Koszt PM: 140
  • Atak krótkodystansowy zostaje zwiększony o 800
  • Żywioł ognia zostaje zwiększony o 400
  • Z prawdopodobieństwem 70% możesz stworzyć [Szok]


 Wznoszący się smok
  • Zasięg ataku: 2 komórki
  • Cel: Dookoła wroga w 2 komórek
  • Czas działania: 0.6s
  • Czas ponownego użycia: 120.0s
  • Koszt PM: 180
  • Atak krótkodystansowy zostaje zwiększony o 900
  • Żywioł ognia zostaje zwiększony o 1500
  • Z prawdopodobieństwem 80% możesz stworzyć [Osłonić tarczą]

_________________________________________________________________________________________________________

 Skóra jak z żelaza
  • Poziom: 2
  • Maksymalna moc obrony, gdy siła ataku jest zmniejszona
  • Czas trwania: 180.0s
  • Obrażenia od ataków krótkodystansowych są zmniejszone o 20%
  • Obrażenia od ataków długodystansowych są zmniejszone o 30%
  • Obrażenia od ataków magicznych są zmniejszone o 10%

 Zamroczenie
  • Poziom: 1
  • Jesteś zamroczony. Nie czujesz bólu od zadawanych ciosów, gdyż straciłeś przytomność.
  • Czas trwania: 5.0s
  • Ruch niemożliwy
  • Nie możesz atakować
  • Brak możliwości obrony

 Osłabić obronę
  • Poziom: 2
  • Spada poziom obrony i zmniejsza siłę obrony
  • Czas trwania: 30.0s
  • Poziom obrony zostaje zmniejszony o 2

 Uciekaj!!!
  • Poziom: 2
  • Uciekaj bardzo daleko!!!
  • Czas trwania: 10.0s
  • Uciekaj przed przeciwnikiem

 Zwiększenie Morale
  • Poziom: 2
  • Podnosi morale
  • Czas trwania: 180.0s
  • Wartość morale zostaje zwiększona o (Poziom gracza*1)

 Sprint
  • Poziom: 3
  • Pozwala na natychmiastowy szybki bieg
  • Czas trwania: 10.0s
  • Szybkość poruszania się zostaje zwiększona o 5
  • Pojawia się zarys postaci

 Szok
  • Poziom: 2
  • Jesteś mocno poturbowany i Twój atak został przerwany
  • Czas trwania: 5.0s
  • Nie można atakować
  • Brak możliwości obrony
  • Szybkość poruszania się zostaje zmniejszona o 3

 Osłonić tarczą
  • Poziom: 4
  • Na kilka sekund daje wszystkie moce obronne
  • Czas trwania: 10.0s
  • Wszystkie obrony zostały dezaktywowane.
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego